|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Podsumowując po mojemu nową AT zostalo mi czekać na wersję light, coś ala ktm 690, coś co by mogło zastąpić mi DR650 SE. A i to miałbym obawy czy nie stanę gdzies przez jakiś error w sofcie. Coraz bardziej jestem przekonany, że do wyjazdów w czarną dupę lepsze są stare i proste konstrukcje.
Nowa ciężka afryczka mogłaby mi służyć jedynie do wyjazdów z żonką w pełni zapakowani i po łatwych dróżkach. Na razie rozczarowałem się, ale obserwuję i czekam na opinie użytkowników. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() kombinję i kombinuję i sam nie wiem, jak ktoś nie ma specjalnych aspiracji terenowych (których zresztą nowa AT wielkich nie ma...) to po co komu taki moto.... a w lekki teren wjedziesz nawet sportem, stara była conajmniej 10Kg lżejsza a i tak była zbyt ciężka w teren, skoro ma to być moto do dalekiej turystyki to dlaczego ma łańcuch ![]() ![]() Nowa AT ma być unwersalna czyli do niczego i wszystkiego, nadal uważam, że powinna być wersja normal (z wałem) i ADV i super ADV max 800cm3 i max 210KG, i obym się mylił całkowicie ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.07.2015 o 21:11 |
|
![]() |
![]() |