![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Gdy jadę w dwie osoby i do tego z obciążonym tyłem to kierownica jest gumowa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A ja obstawiam, że w takim wypadku masz luz, ale na amorze z tyłu na mocowaniu w ramie.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
To nie to. Na 100% nie na tylnym amorze. Jest "gumowatość" i opóźnione działanie przedniego koła. Najpierw idzie kierownica (lewo-prawo) a później koło. Mam porównanie z własną Tenerą 600 z 1987 roku - tam jest sztywno na przodzie - zarówno podczas jazdy jak i na postoju gdy koło przytrzymać.
|
![]() |
![]() |