|
|
|
|
#1 | ||
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Cytat:
Cytat:
Fassi - praw fizyki nie zmienisz - naładowany elektoniką i obudowany plastikami kloc 230kg, z felgą 150mm i bakiem 18litrów to ch... a nie adventure. Nie zmienia to postaci rzeczy, że wiele osób kupi ten motor i będzie go wychwalała pod słońce...dopuki nie wjadą w prawdziwy teren nie wyglebią 4 razy w ciągu dnia i nie podniosą 4 razy sami kloca 230 kg + 30 kg szpeju...najlepiej na pustyni, na piachu w Maroku , albo na kamiennych podjazdach Czarnogóry
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
Cytat:
Tak więc nie doszukuj się problemów tak gdzie ich nie ma ![]() Wiadomo, że lepiej by było gdyby nowa afra ważyła 50kg mniej, ale taka masa czasem też jest zaletą, moto jest stabilniejsze na drodze, pewniej się prowadzi. Ja np lubie czuć, że jade kawałem sprzętu a nie rowerem. Miałem dt200, latałem w terenie, teraz latam trapkiem. Wole trampka ![]() A tak btw, porównywanie nowej afry do gs1200 to mocne przegięcie imo ; Przecież wystarczy rzucić okiem na specyfikacje i to jest praktycznie to samo co 990. Który jak powzsechnie wiadomo jest uznawany za jedyne turystyczne enduro dwucylindrowe, którym naprawde mozna polatać w offie. https://www.youtube.com/watch?v=oVGry7-gZkg Skoro tak można latać 950, to nowa afrą na pewno też ![]() (nie żeby tam coś niesamowitego było, to tylko kwestia umiejętności kierownika, ale takiego skoku trampkiem bym niezrobił, a nawet jeśli to zawiecha by okruuuutnie dobiła)
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 28.07.2015 o 17:16 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
Wiedziałem, że jakiś dziwny jestem bo jak podnoszę afrykę na kamienistym podjeździe albo wyciągam z bagna to mi się cieszy morda, a potem jeszcze wieczorem siadam taki styrany do ogniska i banan nie schodzi z gęby. I wbrew pozorom jest więcej takich ludzi co ich jakoś te 230kg nie zraża, a wręcz zachęca, bo motkiem co waży 120kg umie każdy, a takim co waży 230kg to już wyzwanie. I zamiast oglądać Krzysia Bircha na YT to próbują sami i się nagle okazuje, że jest fajnie
![]() I nowa AT wydaje mi się takim samym motocyklem jak stara, nie wściekłym jak KTM i nie klockowatym jak GS1200, jeśli do tego dojdzie jakość wykonania lepsza niż GS800 to ideał i godny następca. Po prostu uniwersalne moto takie jak pierwowzór.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
Cytat:
średnia wieku 50+ ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.07.2015 o 17:23 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Zamow pokoj z widokiem na giejesa .. Woz ze soba wahacz just in case Jesli jedziesz z zona,sprawdz wage bagazu lub zony . Badz dobrej mysli,service is all around. Nowa Afri to moto turystyczne z mozliwosciami terenowymi. I tak ma byc I to tez mowi advert. No ale widac...pasjonaci bmw sa czujni i ![]() nie moga usiedziiec spokojnie Ostatnio edytowane przez zipo : 28.07.2015 o 17:35 |
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
Cytat:
11:01 min., silnik pracuje... moto na leżąco, można nawet dodać gazu..., tego nie jestem w stanie pojąć w BMwU ... brak odcięcia zapłonu po glebie to już sq... sam się poturbujesz a moto leży i się zaciera powolutku. Gość zgasił dopiero kluczykiem!Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.07.2015 o 17:45 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Panowie - luzik, przecież piszę, że GSA używam do pedalskiego lansu bo tam sie najlepiej nadaje (podobnie jak nowa AT). Mam już swoje lata i lubię zajechać po pańsku klocem na dualowych oponach i zapalonymi halogenami pod pole kampingowe - laski mdleją
![]() Do wałęsania sie adv mam zrobioną pod siebie XT660Z, a jak robi się naprawdę adv i terenowo to niestety zostaje 690R. Oba motocykle skaldaja sie z tego, z czego powinien składać się motocykl adv - silnika, kół i dobrych hamulcy i dobrego zawiasu. Przy czym XT660Z to trochę kloc - waży na gotowo 205kg
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Milo ,ze rura czasem mieknie bo juz zaczynalem powatpiewac czy nie mamy doczynienia z platnym hitman'em z beemwyj. A tu prosze-"gejes pedalski lans.." Swoj chlop ![]() Ps Laski serio mdleja? Niektore baby to buraki
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
He, he - nie wiem
. Szczerze powiem, że od kiedy mam przerobioną xt660z i kata to GSA odpalam tylko wtedy, kiedy moja lepsza połowa ma ochotę na wyjazd po czarnym (jeździ na Caponordzie 1200) i potrzebuję trochę mocy. Bardzo lubię boxera, i nie bez kozery większość filmów reklamowych dla dużych GSów jest na skalistym podłożu. Również EnduroPark w Hoechlingen to jeden wielki kamieniołom. W boxerze cały moment jest dostępny praktycznie od 0 obrótów i to powoduje, że boxer, jeśli tylko ma przyczepność to będzie szedł jak traktor z małą predkością. Cenne we wszystkich miejscach, gdzie dwója i gazu w ch...a nie da sie zastosować. Wczoraj 690R nie dalem rady na skalistym, długim, stromym podjeździe w Czarnogórze. Nie miałem miejsca żeby się rozpędzić - moim GSem pewnie bym dał radę się wczołgać tylko...strasznie bym sie umęczył aby dojechać do tego miejsca trasy (faktem jest również, że miałem dualowe opony a nie kostkę).Ktoś z kolegów zamiescił filmik, że GS w EnduroParku leży i się zaciera. Normalka. Jak jedziesz tam na szkolenie, płacisz 600 EUR za ich motor i jak go kasujesz, to Uwe (mechanik) wystawia Ci nowy. Jak byłem 2 lata temu, to w garażu stało 30-40 białych GS LC 1200 zafoliowanych. Demonstracja siły. Nikt sie nie przejmuje sprzętem, a instruktor w pierwszych słowach szkolenia informuje, że masz jeździć jak na kradzionym i się nie przejmować. Co do nowej AT na poważnie. Może być ciekawe moto, ale nie za te pieniądze. Jeśli ktoś waży 70 kilo, to pewnie da radę na stokowym zawiasie. Jeśli ktoś waży +90 kg to czeka go inwestycja min 5000 PLN w zawieszenie (tył ohlins, przód kartridge Racetecha i progresywne sprężyny). Jeśli sie okaże, że felgi są z gównoliny, to przy tak ciężkim moto trzeba będzie robić koła. Rozsądnie będzie wtedy zrobić tył na 140mm. Nie widzę niestety podstawki centralnej. Przy takim klocu to jest konieczność. Mam nadzieję, ze będzie dostępna w opcji jako oryginalne akcesorium Hondy. Niewiele wiemy na temat serwisu i dostępności modułu diagnostycznego. Mam nadzieje, że nie będzie tak jak w Aprilli czy Ducati, że przez pierwsze dwa lata tylko autoryzowane serwisy miały komputer i nigdzie indziej nie dało się przeserwisować motocykla (ćwiczyłem na Aprilli Caponord 1200 - KOSZMAR!). Jest wiec wiele pytań na ktore nie zamy odpowiedzi, ale jedno dla mnie jest pewne - jeśli cena się potwierdzi, to jest to za drogo za motor o takiej specyfikacji, bo jeśli ktoś myśli na poważnie o nowej AT jako motocyklu wyprawowym, to trzeba dorzucić ca. 7000-8000 na upgrade.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s
|
Cytat:
Eno bez przesady z tym finansowaniem. W ori tylnym amorze wystarczy zmienić sprężynę na odpowiednia albo założyc regulowanego wp z odpowiednia sprężyną. Sprężyna nówka to koszt około 400 zł .amor uzywka 500 zł z przegladem . Felgi Afry zawsze słyneły z wytrzymałosci i mam nadzieje ze tak zostanie. Najtaniej wychodżą opony na 130 :-)) |
|
|
|
|