Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.07.2015, 10:54   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

To może zastanówmy się po co jest reduktor i gdzie go umieszczamy?
Reduktor ma zwiększyć moment obrotowy na kołach pojazdu. Lub w druga stronę, zmniejszyć moment obrotowy przed reduktorem czyli wszystkich mechanizmach od reduktora po wał silnika. Im bliżej kół ten reduktor tym lepiej. Najlepsze (w tej roli) są zwolnice. Odciążają wały napędowe, krzyżaki i wszystko co przed nimi.

Jeśli zastosujemy reduktor pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów to owa skrzynia się rozpieprzy. Można dać skrzynię o krótszych przełożeniach zamiast reduktora.

Też jestem ciekaw jaki pojazd ma reduktor między silnikiem a skrzynią. Może coś takiego istnieje.

PS Odnośnie afryki. Jest jak Yeti
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.