| 
			
			 | 
		#3071 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3072 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zmierz grubosc zebatki i podaj producenta.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3073 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Piotrków Trybunalski 
					
				
				
					Posty: 1,133
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 80800 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 51 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			QurczaQ - a może Pan Kazio naprawi; tak samo jak swoje BMW  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() http://www.zlomnik.pl/index.php/2014...ku-i-jego-e61/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3074 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest coś takiego jak serwisówka z momentami dokręceń śrub i jeśli decydujesz się na ktm-a to dobry klucz dynamometryczny jest tu podstawą przy grzebaniu , kluczem pneumatycznym to się koła dokręca w aucie !  
		
		
		
		
		
		
			Jeśli serwis wykonuje te czynności to wiadomo jak może być , ale regułą jest nie używać zamienników , żadnych . Części oryginalne do kata kosztują mało w stosunku do japońskich czy innych moto wiec po co kombinować . Zadzwonię z ciekawości do przyjaciół z serwisu kata w Romie i zapytam czy mieli taki przypadek i co było ewent.. przyczyną , Powodem wyrabiania się wałków w Africe jest stosowanie zamienników zębatki zdawczej , które mają luźniejszy frez i nie mają gumy oraz zapominanie o wymianie zabezpieczenia . Największym błędem jest obracanie zabezpieczenia na drugą stronę przy wymienię zębatki bo tam nie jest wyrobiona . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3075 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adagio, nie zgodze sie z tym do konca 
		
		
		
		
		
		
			Powodem wyrabiania się wałków w Africe jest stosowanie zamienników zębatki zdawczej , które mają luźniejszy frez i nie mają gumy oraz zapominanie o wymianie zabezpieczenia . Największym błędem jest obracanie zabezpieczenia na drugą stronę przy wymienię zębatki bo tam nie jest wyrobiona . Niemcy zauwazyli wyrabianie sie walka w pewnych rocznikach i podejrzewaja zmiane dostawcy walkow. Sa afryki na niemieckim Forum jezdzace na zamiennikach 250 000km !! i nic sie nie dzieje. A sa takie wychuchane 80 000km na oryginalnych zebatkach i walek w plecy. A moze ten kat za blisko afryki stal i sie zarazil?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3076 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kilka km przejechałem na LC8, nigdy w żadnym egzemplarzu nie widziałem zużytego wałka. Obstawiam gównianą zębatkę + może za mocno naciągnięty łańcuch. 
		
		
		
		
		
		
			Adagiio ma racje, w ktm serwisówka i klucz dynamometryczny + loc243 to bardzo dobrzy przyjaciele. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3077 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 588
				 
Motocykl: brak 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytuję za service manual: Hexagon nut on chain sprocket M20x1.5 sheet retainer + 60 Nm. Ostatnio zmieniałem zębatkę zdawczą JT na oryginalną. Ta którą wyjmowałem była dokręcona tak, że ... nakrętkę odkręciłem palcami. Trzymała się tylko na zabezpieczeniu z blaszanej podkładki. Piszę to, bo przyszło mi na myśl że to nie mogła być wina siły dokręcenia zębatki, bo mimo przebiegu (u mnie) 62 tyś, wałek jest nienaruszony. Może ktoś w twoim motocyklu założył niewłaściwą z jakiegoś powodu. (nie wiem czy to możliwe) A z ciekawości, co na to serwis? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3078 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 1,398
				 
Motocykl: RD 03,  LC4 ADV 
Przebieg: x83000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fassi- nad zmianą dostawcy wałków też myślałem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Rd03 nie widziałem wielu ze zużytym wałkiem, a trampków 650 widziałem sporo (i robiłem  ). Wałek, zębatki niby te same ... . Na ogół afry były oczywiście po o wiele większym przebiegu.Tu do KTMa dodałbym jeszcze to co kolega wyżej napisał - zbyt niskie obroty (mogę się jedynie domyślać ze takie były).  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3079 | |
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3080 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Piotrków Trybunalski 
					
				
				
					Posty: 1,133
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 80800 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 51 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zębatka oryginał KTM założona poprawnie  
		
		
		
			![]() Napęd od ostatniej zmiany zanotował tylko 5tyś km przebiegu co widać po zębach - są jak nowe ! Nikt nie meldował żadnych oznak zużycia wałka po wymianie - co może być powodem jego zużycia w tak krótkim czasie czytaj 5 tysi km po czarnym  ?Jeżdżone tylko po asfalcie - niema mowy o żadnym offie ! zębatka.jpg  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |