Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.05.2015, 13:14   #17
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Czczkanie motocykla to na 100% gaźniki a nie niska kompresja.
Czczka zawsze nadmiar niespalonego powietrza a nie mała kompresja..
Moim zdaniem w afryce najpierw lecą pierścienie olejowe, i mimo dobrej mocy i przyzwoitej kompresji potrafią ciągnać trochę olej.

Podstawiłbym gaźniki od innej afryki i wymienił zaworki odd ssania.
Remont w drugiej kolejności

Nie mniej 9atm kompresji (nie sprężania jak piszesz) to już niewiele, ale nie beznadziejnie

Leżan zaufanowy człowiek, afrykaner i mechanik
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
RD04 cóś nie teges. tyran Uklad paliwowy i wydechowy 73 11.03.2015 17:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.