|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
![]()
Ja tam się jednak zajebiście ciesze, że zbiorniczka na płyn hamulcowy nie zmienili... Bardzo się o to bałem, bo stary jest wystarczający.
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
From visual details of the True Adventure, the CRF1000L will be powered by a 1000cc parallel twin that should produce around 110 horsepower, and enduro-ready spoked rims (21” front, 18” rear). This twin is encased in a Twin Spar aluminum frame, and the CRF1000L features an externally-mounted airbox that allows for a narrower profile and a lower-mounted fuel tank for better center of gravity.
With the addition of ABS – that hopefully has the option to be shut off – the CRF1000L Africa Twin should weigh around 450 lbs., placing it closer to Ducati Multistrada and KTM 1190 territory. https://ultimatemotorcycling.com/201...d-for-america/ |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,910
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 21 godz 53 min 12 s
|
![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |