Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.04.2015, 20:58   #1
bouli
 
bouli's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 287
Motocykl: CRF1000
Przebieg: rośnie
bouli jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 19 godz 52 min 56 s
Domyślnie

Gaziory dzisiaj rozebrane i p sprawdzeniu okazało się, że oba pływaki w 2 gaziorach były za nisko 4mm od krawędzi dlatego w komorach było za duzo paliwa i zaworki nie domykały się. Blaszki podgięte do serwisowego wymiaru czyli 7mm (ma być w RD03 i RD04). po złożeniu okazało się, że wszystko działa jak nufka. Synchronizacja zrobiona i git. Tak że dla potomnych jednym z powodów przelewania się paliwa dolnym spustem i górnym odpowietrzeniem gaźników po wykluczeniu nieszczelnych zaworków jest zle ustawiony poziom paliwa w komorach pływakowych.
bouli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tanie paliwo? bliźniak Wszystko dla Afryki 285 24.01.2016 12:35
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03
Dodatkowe paliwo endurance Wszystko dla Afryki 8 21.02.2010 09:40
Jak oszczedzac paliwo... sambor1965 Kwestie różne, ale podróżne. 9 29.01.2010 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.