| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 169
				 
Motocykl: Transalp 650 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Ostatnio edytowane przez nadol : 07.04.2015 o 10:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Krosno 
					
				
				
					Posty: 187
				 
Motocykl: xl700 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 31 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podłączając się pod temat to czy ktoś wie coś o wersji crf250x?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytaj Motormaniaka -ujeżdża i jest zachwycony
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zgadza się- jestem zachwycony. CRF 250x różni się od CRF 250R: Wałkiem rozrządu, rozrusznikiem elektrycznym, kolektorem wydechowym i pojedyńczym tłumikiem, dyszami w gaźniku, miększe sprężyny w zawieszeniu, zdławieniem na airboxie, różowym kabelkiem w module odcinającym zapłon.   Moja jest przeze-mnie oddławiona - oprócz wałka rozrząu i wydechu - tych nie ruszałem.  Osiągi i moc sa więcej niz satysfakcjonujące - w bezpośrednim starciu z EXC 400 jest troche szybsza na przyśpieszenia a na prostej da się rozpędzić do 150 km/h. Tą prędkość ma przy około 13 tys obr, tak więc jadąc nią 100km/h ma się powiedzmy 9 tys obr - do podróżowania po czarnym to ona się kompletnie nie nadaje.  Limity serwisowe teoretycznie ma takie jak CRF 250r , ale serwis jest mało problematyczny, szybki i tani - jeden filterek za 7 zł i 0,7 litra oleju.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |