![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,650
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 22 min 0
|
![]()
sprawdz dysze, ktora odpowiada za wyzsze obroty - main jet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Młodsze roczniki XT350 miały 18 KM w standardzie. Ot- taka niemiecka poprawność ekologiczna. Motor nie jest zepsuty- po prostu tak ma. W tej instrukcji niemieckiej masz podane numery części, które trzeba wymienić, żeby moc wróciła na standardowe 20KW: Króćce ssące i koło łańcuchowe - domyślam się, że chodzi o tylną bądź zdawczą zębatkę. Zadzwoń do Yamahy i podaj te nr katalogowe części. A potem szukaj na allegro używek, bo w serwisie ceny są chore
![]() Być może jest też różnica w tłumiku- nowsze musiały spełniać inne normy niż modele z lat '80-tych. Ja mam taki tłumik- dedykowany Arrow z nierdzewki w dobrym stanie. Jak szukasz mocy to chętnie się wymienię za oryginał w bdb stanie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 51 s
|
![]()
fassi proszę fotka
__________________
tel 604-489-146 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 51 s
|
![]()
No i znalazłem przyczynę zdławionego motorka.W prawej komorze tam gdzie podciśnienie steruje przepustnicą.
__________________
tel 604-489-146 |
![]() |
![]() |