Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.04.2015, 09:35   #1
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Ma ktoś porównanie C 02 z Motozem Tractionalem na tyle? Pytanie o jazdę na asfalcie w przypadku jakiś dojazdówek.
Na Motozie przy zwykłej jeździe na winklach nie było tragedii (poza trwałym uszkodzeniem słuchu ). Raz miałem problem przy dojeździe autostradowym ok. 700 km. Co 100 km łapałem gumę i nie mogłem znaleźć przyczyny. Po czwartej gumie zmieniłem oponę i dojechałem do celu. Raz eksplodowała mi dętka na całym obwodzie i driftowałem przy 120 km/h obok jadącego TIRa. Opaska gumowa na feldze znalazła się w tylnym zacisku.
Przegrzewała się, czy jaki h....?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Marocco 840.jpg (204.2 KB, 35 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 04.04.2015 o 09:38
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.04.2015, 10:21   #2
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Dętka standard, czy gruba? Z grubymi widziałem już kilka takich akcji, że puszczały na zgrzewie. Na tylcu motoza nie miałem, nie wypowiem się. Na C02 robiłem przeloty kilkaset km. Składanie w winklach, szczególnie załadowanym moto na nowej oponie, dostarcza niezapomnianych wrażeń Motoz desert na 100% lepiej się wtedy prowadzi. C02 nie dość, ze ma na bokach kładące się niewielkie kostki, to do tego cały jest dość miękki w obyciu, boczne ścianki łatwo dają się odginać. W zestawie świeżynek CST C755 + mitas C02 trudno na prostej przekroczyć 120km/h, bo moto dostaje węża jakby tylny amor z kołem był niedokręcony.
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.