| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 44500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 54 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napisałem, że moim ktm-em śmigam tylko w terenie. Jest duuuużo lepiej jak ze sprayem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Kerry :-))   Ireland 
					
				
				
					Posty: 489
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 61.000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 23 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam scotta i zalewam go olejem przekladniowym. Kolesie uzywaja sprayow i wszystko maja upieprzone, opone rowniez :-!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mnie nurtuje trochę inna sprawa. Standardowo scottoiler jest z jedną dyszą, czyli smaruje tylko jedną stronę łańcucha. Czy to ma sens w ogóle? Czy od razu trzeba dokupić "dual injector"? Rozglądam się za używanym zestawem, z podwójną dyszą nie widać, używanych samych dysz też nie. Czyli poza samą olejarką czekałby mnie zakup nowej podwójnej dyszy (cena), lub dłubanie czegoś we własnym zakresie. Ale jak mam sam dłubać to chyba od podstaw spróbuję całość.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 319
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 48 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Robiłem już olejarki. Pojedyncza dysza daje radę na cały łańcuch.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja gdzieś mam koncówkę z pojedyncza dysza i kawałkiem wezyka.. 
		
		
		
		
		
		
			Jak nie zapomne jutro cykne fotki? 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale po chu... druga dysza? Łańcuchy mają oringi więc i tak olej nie dostaje się do środka , chodzi o smarowanie miejsc tarcia łańcucha o zębatki dlatego jest olej przekładniowy a nie penetrujący.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Kerry :-))   Ireland 
					
				
				
					Posty: 489
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 61.000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 23 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			, chodzi o smarowanie miejsc tarcia łańcucha o zębatki dlatego jest olej przekładniowy a nie penetrujący.[/QUOTE] 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie tylko, smaruje rowniez rolki lancucha, ktore tez sie obracaja.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 319
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 48 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problemem dwóch dysz jest to, że jedna dysza dla drugiej (i odwrotnie), jest odpowietrznikiem, więc na postoju opróżniają się.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			o-ringów nie smarujemy? Rozumiem, że w środku jest smar, ale tutaj na styku z ogniwem nie zacierają się? Czy dbać tylko o czystość o-ringów i nie trzeba smarować?  
		
		
		
		
		
		
		
	Jeśli z jedną dyszą wystarczy to chyba pójdę w używkę, za 150zł można kupić.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 319
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 48 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sam w sobie O/X ring jest hermetyczny. Smarowanie łańcucha jedynie ma złagodzić tarcia łańcuch-zębatki. Mniejsze tarcie -> mniejsza temperatura -> dłuższy żywot napędu. W terenie ma to mniejsze znaczenie, najbardziej napęd pracuje przy szybkiej jeździe.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 02:50 |