![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
Administrator
![]() |
![]()
Wojtkum72 , właściwie to już sam sobie odpowiedziałeś w swojej wypowiedzi.
A ja jedynie dopowiem że próby skuteczności filtracyjnej robiłem tylko na asfalcie by rodzaj i nasilenie zapylenia na gruntowych drogach nie rzutował na wyniki. Nic nie stoi na przeszkodzie byś używał K&Na a jak jeszcze jesteś przekonany o jego umownej filtracji to szerokiej drogi życzę. Nie mam zamiaru nikogo przekonywać. Sam na swojej 03 przeprowadziłem próby z rożnymi opcjami filtracji powietrza. To co zobaczyłem w zupełności mi wystarczy by stosować papierowe. Tak , papier ma dwa minusiki , jeden że jak się zapcha to nie da się go skutecznie oczyścić i podlega wymianie a drugi że jak stoi w wilgoci lub zostanie utopiony to też skróci się jego żywotność. Ale ma też jeden niepodważalny plus , po prostu filtruje a nie udaje filtrację. A teraz róbta co chceta z powietrzem trafiającym do waszych silników.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.03.2015 o 09:13 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Papierowy filtr powietrza kontra gąbkowy | Dzieju | Regularne czynności serwisowe | 27 | 05.04.2014 11:55 |
Filtr powietrza | Babel | Uklad paliwowy i wydechowy | 66 | 16.10.2010 18:28 |
filtr powietrza? | kamol | Regularne czynności serwisowe | 22 | 27.05.2008 10:52 |