![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Pompa działa normalnie gdy następuje jeden "pyk" przekaźnika w niej raz na kilka sekund... Szybkie pykanie jest objawem tego, że
1. albo dopompowuje dużo brakującego paliwa do komory pływaka, lub 2. skończyło się paliwo w zbiorniku ( lub zeszło do rezerwy a kranik jest na ON) i nie ma co pompować. Pompuje powietrze, które jest ściśliwe, nie wytwarza ciśnienia i przekaźnik tego nie "wychwytuje". Czasami tak się dzieje jak pompa się kończy i i membrana w środku się dziurawi i nei potrafi nabić ciśnienia... Ja mam dwie takie kończące się pompy które dają takie własnie objawy. Wspomnę, że kończą się tak już 6 lat na zmianę. Styków też żadnej w nich nie wymieniałem a płytkę od R2D2 wypierdzieliłem zaraz po tym jak się okazało że nie pozwalała mi jeździć pod powierzchnią wody ![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |
Pompa Paliwa | Adagiio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.05.2011 10:40 |