| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
| tak | 
		 | 
	28 | 68.29% | 
| nie | 
		 | 
	4 | 9.76% | 
| nie robi mi róznicy | 
		 | 
	9 | 21.95% | 
| Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie | |||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 no właśnie te wady wyeliminowałem w prototypie   patent ropucha to smarowanie każdego ogniwa na postoju   ja tego nie robię łańcuch smaruje się podczas jazdy [quote=puszek]Obawiam się ,że to urządzenie domowej roboty..może mieć SPORY przerób oleju...W tym chyba jest głównie problem... Potem cała felga zarzygana..A jak będzie lecieć w czasie postoju ... Trzymam kciuki i mam nadzieję ,ze Palel pokona trust mózgów od Scotiego... ![]() to już ci powiem ze wydatek oleju jest taki jaki chcesz a opona i felga jest sucha ja jeżdżę na hipolu bo taki olej jest najlepszy do smarowania łańcucha stosuje go miedzy innymi Ropuch   czemu łyka każdy inny olej bo nie regulujesz jego wydatku jakimś precyzyjnym zaworem który albo się przytyka albo jest tak dziura ze leci jak z wiadra bo olej jest na tyle gesty ze nie chce lecieć i zakleja dziurke wielkości 0,00001 mm   a leci jak dziurka ma 2mm na takiej zasdzie działa sccotoiler   umnie za ilosc oloju odpowiada elktronika a za to odpowiada elektronika masz ciut gęstszy olej dajesz ciut dłuższy czas   i leci go tyle samo proporcja jest zachowana   przejzdiłem z prototypem 6000 km może wiecej w totalnie róznych warunkacho od asfaltu po off i przy cenie ponizej 200 zł uwazam ze nie ma nic co sie równa ja mam ciagle wilgotny łacuch a felge i opone sucha   a co najsmieszniejsze dla was bedzie lepsza oferta :P jesli chodzi ci o warunki strikte zimowe to bedzie wygldac to tak ze jesli olej zamarznie to jedziesz na tej zasadzie która ropuch stosował czyli masz nasmarowany łacuch i on sie wysuszy czyli bez strachu łupniesz z 300 km ale watpie czy dasz rade pzry minus np 5 srtopni tyle zrobić   a jesli zbiornik dasz koło chłodnicy to sie olej ogzewa i wszytko działc poowino jak ta lala zbyszek bedzie towar gotowy bedzie akcja narazie siedze natym calymi dniami   beda gotowe bedzie dystrubucja temat ten powstał poto bo niewiedziałem czy motowac włacznik   chcecie to macie   włacznik bedzie  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |