![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
no widzisz a ja daje pod noz swoj futrzany ogon ze bedzie chodzilo i tak i tak bo podaz i popyt paliwa jest zaspokajana przy takich przekrojach przewodow a zastosowanie pompy ma na celu jedynie zwiekszenie pojemnosci zbiornika tak by lustro paliwa w nim moglo byc ponizej lustra w gaznikach. I to jest jedyny sens istnienia pomp w tak prostych silnikach jak te w AT czego najlepszym dowodem jest ich wieloletnia bezawaryjna praca bez w/w pomp.
W motocyklach w ktorych lustro paliwa zawsze przewyzsza komore plywakowa pompy nie wystepuja. Cala tajemnica.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.02.2015 o 17:36 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 20:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |