Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.02.2015, 17:32   #16
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

no widzisz a ja daje pod noz swoj futrzany ogon ze bedzie chodzilo i tak i tak bo podaz i popyt paliwa jest zaspokajana przy takich przekrojach przewodow a zastosowanie pompy ma na celu jedynie zwiekszenie pojemnosci zbiornika tak by lustro paliwa w nim moglo byc ponizej lustra w gaznikach. I to jest jedyny sens istnienia pomp w tak prostych silnikach jak te w AT czego najlepszym dowodem jest ich wieloletnia bezawaryjna praca bez w/w pomp.

W motocyklach w ktorych lustro paliwa zawsze przewyzsza komore plywakowa pompy nie wystepuja. Cala tajemnica.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.02.2015 o 17:36
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? Poncki Rama, zawieszenia, napęd 20 25.02.2014 20:24
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 rambo Rama, zawieszenia, napęd 5 29.07.2008 01:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.