![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Fassi - zgadzam się z Tobą z jedną małą różnicą - to czy pompa ma pompować czy nie zależy też od modułu. To nie stricte gaźnik decyduje o tym czy paliwo ma być podane - po prostu zbyt wysokie ciśnienie za pompą zamyka ją (czyli jak zatkasz wąż o którym piszesz).
Pompa pracuje niezależnie od tego, czy węże są podłączone do gaźnika czy nie. I im więcej paliwa potrzeba gaźnikom, tym szybciej i więcej pompa pompuje. Ale nie zależy to od wytwarzanego przez gaźnik podciśnienia ale od sygnału który do pompy dociera. A ten zależny jest m.in. od obrotów / obciążenia silnika.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ Ostatnio edytowane przez Evvil : 26.02.2015 o 15:56 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 20:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |