| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieju, Naczelny pisal ze NIE MA zbiornika wyrownawczego tylko ma korek na chlodnicy. 
		
		
		
		
		
		
			Naczelny, czytalem na niemieckich forach ze ludzie maja problem z ogrzewaniem po np. wymianie plynu chlodniczego w Twoim struclu. Nie dali jednak rozwiazania. Nie rozmiem dlaczego dolewasz plynu? znaczy ze gdzies spierdala? COs nieszczelne? Moze tak spruboj: - odkrec korek z chlodnicy i wsadz do chlodnicy butelke 2 L napelniona plynem chlodniczym (butelka do gory nogami) - odpal silnik i wyciagnij schlauch odplywu z nagrzewnicy i dodaj dobrze gazu ab ypompa wody "wygonila powietrze" - jak przestanie leciec powietrze wsadz szlaucha z powrotem. Jak znowu bedzie powietrze to co jest do doopy gdzies 
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 O widzisz już wszystko wiadomo ![]() Zdejmowaniem przewodu z nagrzewnicy nie odpowietrzysz z braku ciśnienia potrzebnego do wypchnięcia powietrza. Już się nie odzywam. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.02.2015 o 15:20  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tu znalazlem takowa fotke strucla i w pkcie 4tym pisal ze ma korek na chlodnicy 
		
		
		
		
		
		
			![]() Jak plynu musi dolewac to cos nieszczelne jest 
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A widzisz czerwony wąż z pod korka chłodnicy i zbiorniczek pod kolem? 
		
		
		
		
		
		
			Czyli wg ciebie gdzie on idzie jeśli nie do zbiorniczka? Jeśli zbiorniczka nie ma to nadmiar skapuje na ziemię , w przypadku braku nie ma z czego zassać i zasysa powietrze do układu chłodzenia. Za to odpowiada właśnie korek. Kłania się stara motoryzacja. Całkowicie nielogicznym jest brak odpowietrzenia w najwyższym punkcie , może ktoś kiedyś wymieniał przewód i założył bez odpowietrznika. W R5 nagrzewnica była też wyżej i był odpowietrznik. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.02.2015 o 15:29  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pod kolem jest zbiornik na spryskiwacz o ile sie nie myle i cczytam.  
		
		
		
		
		
		
			Dzieju, w starej motoryzacji jezdzilo sie bez korka i silnik chlodzilo bez problemu   Nawet jak zassie u Naczelnego powietrza, to jak ono ma doleciec do nagrzewnicy?Naczelny, przekirowalo mnie na stara pande i tam pisza ze masz odpowitrznik na szlauchu do nagrzewnicy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja widzę dwa zbiorniczki a do tego czerwony przewód z chłodnicy wchodzi do jednego pod kołem. 
		
		
		
		
		
		
			Fassi , ale tylko w tych autkach z nagrzewnicą poniżej i też nie w każdym przypadku ![]() Jak już zassie to pompa zrobi swoje a fizyka resztę. Ech ci internetowi mechanicy hahahaha 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.02.2015 o 15:36  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czekamy az Naczelny napisze. Tu znalazlem jeszcze takie cus i ma worek na spryskiwacze. Ale to fiat Panda chyba 
		
		
		
		
		
		
			![]() Naczelny, do tablicy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,352
				 
Motocykl: CZ 350/XL 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 53 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to tak. 
		
		
		
		
		
		
			Auto ma korek na chłodnicy i mały zbiornik na płyn pod kołem zapasowym. Ale to nie jest zbiorniczek z korkiem tak jak w normalnym samochodzie tylko taki starego typu. Na pierwszym zdjęciu widać dwa gumowe węże do nagrzewnicy w tym czarnym plastikowym kuble. Na bank tam nie ma i nie było odpowietrzeń. Mam dwie serwisówki, same węże tam są. Korek na chłodnicy ma rok czasu. Kupiłem nowy bo stary miał rozwaloną uszczelkę. Ten płyn co go brakuje w nagrzwnicy wlewam z nadstanu w zbiorniczku. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 630
				 
Motocykl: CRF1100L AS 
Przebieg: 7500 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nagrzej silnik, podjedz na jakiś ostry podjazd tak żeby chłodnica była jak najwyżej I wtedy powoli dolewaj płynu do chłodnicy oczywiście na pracującym silniku - tak żeby jak najwięcej powietrza uciekło.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,352
				 
Motocykl: CZ 350/XL 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 53 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wylot z nagrzewnicy jest 30cm wyżej niż głowica silnika. To by musiała być pionowa ściana  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |