|
![]() |
#1 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
![]()
EX ABS można zawsze wyłączyć, a ten Kat z ABSem jest i tak wyższy niż Afrynia, więc powinno być git.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
![]() Cytat:
według mnie raczej niższy i w siodle, w prześwicie i w skoku.. ale mogę się mylić sprawdź. Włączanie ABS przy każdym zjechaniu z asfaltu jest mega wkurzające, musisz sie.zatrzymać, zaś samo wyłączanie zajmuje ze 2 sek. każde zgaszenie silnika to procedura wyłączania ABS od nowa
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |