|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
moim zdaniem za mocne to jest w góry, zrywa przyczepność zawsze, no i jednak mniejsza poręczność niż 250. ale oczywiście że sie.da, skoro się.da i lc4.. to taki 525 będzie ogień w dupie..
ale 250, 300 będzie o wiele lepsze dla speca...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
To że kat ma tendencję do zrywania przyczepności w górach w dużym stopniu wynika z nie właściwej opony , za dużego ciśnienia , źle wyregulowanego zawieszenia , nie właściwej sprężyny amortyzatora , sam pds też w tym nie pomaga . Ale najczęstszą przypadłością jest przerost formy nad treścią kierownika , motocykl sam fajnie nie jedzie jest tylko narzędziem którym trzeba się umieć posługiwać .
W czasach kiedy jeszcze można było jeździć po Beskidzie Niskim , jak odwiedzali nas koledzy jeżdżący na co dzień po płaskich terenach zawsze mieli problemy z podjazdami . Ja również nigdy nie przełamałem się aby gnać pakę trzydzieści na leśnych prostych przelotówkach , chcesz być dobry w górach to musisz co week piłować , nie ma innej drogi .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |