Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.01.2015, 13:10   #1
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Nie żeby mi zależało na polemice, ale miałem kilka obserwacji, jak wyglądają
(i zachowują się) plastiki przy glebach w jednej i drugiej generacji Tenerek.
Ta nowa po prostu jest zrobiona z myślą o delikatnym i średnio-mocnym kładzeniu
jej (dlatego trzymałem ją 3 lata i 30tys.km).
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2015, 19:28   #2
hebi
 
hebi's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: rzeszów okolice
Posty: 79
Motocykl: XT660Z
hebi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 33 min 54 s
Domyślnie

Nie ktoś - tylko ja chciałem się zamienić z ABS na wersje bez ABS. Chętnych nie było więc zostawiłem w rozliczeniu w salonie i kupiłem wersje bez ABS.
Teraz obiektywne porównanie
Wersje z ABS proszę sobie odpuścić , chyba że kierownik tylko i wyłącznie koło komina lata. W zeszłym roku przejechałem tym motorem z ABS całą trasę wokół jeziorek Lure w Albani - kto był i próbował a nie dał rady wie o czym pisze i jaka jest skala trudności.Jechałem wtedy z motorami XT660Z bez ABS i z afryczką , wszyscy dali rade, ale ja miałem najbardziej przerąbane, wadą afryki był fakt ze kierowca sam motoru nie podniósł po glebie , nasze bez problemu , po za tym afryka górą była ja skakałem po kamieniach jak kozica górska a afryka dostojnie się turlała.
Wadą modeli po 2012 są gówniane kierunkowskazy - urywają się same z siebie na asfalcie podczas jazdy, do sprawnego poruszania się w terenie trzeba żonglować zębatkami, oryginalne przelozenie15/45 tylko na asfalt i to bez bagaży.
Natomiast w tym roku na dwie XT660Z byliśmy w Mongolii , jeździliśmy w dziwne miejsca i wszędzie sprzęt dał rade. W Mongolii spotkaliśmy przez 3 tyg jeszcze 4 sztuki XT660Z (Finowie i Niemcy) .
Na dalekie przeloty nie widzę lepszego sprzętu na tą chwilę , oczywiście nie w wykonaniu fabrycznym , trzeba go trochę przerobić do turystyki.Usterek i awarii na dystansie 20 tys. km - brak.
Sprzęty może i są delikatniejsze niż stara Afryka - ale daleko od domu nie dzikuje się po wertepach - przy normalnej jeździe nic się tam nie urwie ani nie złamie, na benzynę 80 oktan sugerował bym wywalić kata i układ dopalania spalin , myśmy to wyrzucili i problemów ze spalaniem syfu nie było.
hebi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Montaż tuby narzędziowej do XT660Z Sub Inne - dyskusja ogólna 5 17.03.2014 18:56
XT660Z Tenere 2013 Niskers Inne - dyskusja ogólna 4 18.05.2013 18:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.