|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,045
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 4 min 38 s
|
Re. Babel - pomiarów nie wykonywałem ale wysokość w siodle jest łokrutna
, przy moich 184 cm. ledwo końcami paluszków ziemi dostaje, trzeba będzie sie od nowa jeździć uczyć albo dokonać kolejnej modyfikacji tylnego amora - czas pokaże.Re. Lepi - nie wiem gdzie pęka oryginalna bo w życiu w ten sposób ze swojej Afri nie zsiadałem i mam nadzieje, że tak pozostanie . Z obserwacji wynika, że owiewka powinna pierdyknąć nieco powyżej lamp bo tam ma "przetłoczenie" ale czy pierdyknie to Bóg raczy wiedzieć![]() Tak na poważnie to martwi mnie nieco środek ciężkości i właśnie ta wysokość w siodle ale bez próby tego nie rozkminie a do chwili "osiodłania" sprzęta na gotowo jeszcze nieco czasu upłynie więc cierpliwości. Widziałem kilka zmodyfikowanych At w tym przez Boano i tam stojący obok niej Makaron ledwo wystawał z nad kanapy więc może tak ma być - sam nie wiem . Generalnie każda taka modyfikacja nawet oparta na dedykowanych akcesoriach wprowadza sporo zamieszania w konstrukcji i może być, lub nie, dobrze odebrana przez użytkownika. Ja eksperymentowałem i starałem się zrobić wszystko na bazie ogólno dostępnych /nie koniecznie w naszym kraju/ i w miarę tanich podzespołach. Kilka razy już pisałem, że cały przód jest od Xr650R z 2003 roku czyli 46mm. średnicy rur nośnych zawieszenia i pełną regulacją /"góra-dół"/ a tył to amor od Lc4 z nową sprężyną i nieco zmodyfikowanym mocowaniem. Owiewka przednia jest dokładnie takiej samej wysokości jak te oferowane przez Boano czy AQ /ich produkty też nie mają opcji "abordażu bezpośredniego" i poduszki powietrznej dla kierownika więc "łamliwość" należy przetestować we własnym zakresie /. Poza tym zdemontowałem zupełnie tylną część ramy więc docelowo moto jest jedno osobowe, tylne owiewki oryginalne przycięte a błotnik z allegro /też sporo docinania/. Wydech Arrow, felgi DiD 21" i 18", zębatka tył 52 ale na napędzie 520 i jeszcze kilka pomniejszych zmian. Co do kosztów to jak nie liczyć wyjdzie sporo więcej niż wartość samego motorka ale cóż ... chciał to ma .Na nadchodzący sezon mam zamiar przygotować moto "na testowo" czyli bez malowania i wykończeniówki - jak się naumie tym jeździć to na zimę anno domini 2009/2010 dokończę lub ![]() POZDRAWIAM Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 26.01.2009 o 11:09 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,074
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| wyższa owiewka do drz | everybike | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 22.02.2015 10:58 |