|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
W KTM-ach wymieniają silniki a w GS-ach wodniakach wymieniają skrzynie i nic tego nie odwróci . My możemy jedynie pozostać przy swoich upodobaniach jeżdżąc na naszych legendach i mieć wyjebane na podające sprzęty .
Ci co wydali 85 kawałków i rozleciała im się skrzynia przy 20 tys. km nigdy nie powoedzą że kupili padakę i tego żałują . Czytałem na jakieś włoskiej stronie że w Niemczech chcą zrobić pozew zbiorowy przeciwko bmw z tego powodu ![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |