Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.11.2014, 15:17   #1
Tomas_XRV
 
Tomas_XRV's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Tomas_XRV jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 godz 8 min 39 s
Domyślnie

Po pół roku użytkowania Arrowa wszystko elegancko.
Siedem tysięcy nawinięte na tym wydechu i ani grama oleju nie musiałem dolać.
Dziś skoczyłem na hamownie i tutaj wydruk bez db killera



I ku mojemu zdziwieniu z db killerem trochę mniej niutków



Myślałem że bez db zabójcy to tylko odczucia akustyczne powodują wrażenie lepszego kopa.

No i tak na marginesie zadowolony jestem z wyniku mocy 22 letniej babci
Wrzucę jeszcze filmik jak na hamowni mruczy wydech




Ostatnio edytowane przez Tomas_XRV : 19.11.2014 o 16:54
Tomas_XRV jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Arrow Boski-Kolasek Wszystko dla Afryki 12 03.08.2011 09:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.