|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
na oko widać ze koło jest 18 z tyłu
silnik też raczej 700-800 niż 1200, zastanawia mnie skok 270mm z przodu , to dużo.. wizualnie raczej tego nie widać tak duży skok, jest też propblemem dla ABSu, więc raczej bym nie liczył.. no chyba że mądre głowy z Japonii coś wykombinują super hiper
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Warszawa/Piaseczno
Posty: 79
Motocykl: na razie brak...
![]() Online: 1 dzień 20 godz 4 min 6 s
|
![]()
Co do skoku zawiechów, liczmy ze zdjęcia tak:
21" koło, wewnątrz 19', dolna rura zawiechów wygląda na połowe, 9.5", minus 2" na mocowanie hamulca, czyli 7.5" rury na wierzchu plus 1.3" sag ~8,8" skoku (22 cm). ![]() Ostatnio edytowane przez mario33 : 07.11.2014 o 16:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
Te czerwone kreski powinny być poprowadzone prostopadle do lagi. A dolna przechodzić przez oś koła. Więc jeśli Twoje obliczenia byłyby prawdziwe to wyjdzie raczej 17 cm. Zobaczcie dokąd błoto sięga...
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |