![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: Wrocław
Posty: 1
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 godz 16 min 40 s
|
![]()
Jeśli znasz się na motocyklach to bardzo liczy się pierwsze wrażenie. Ważne
-brak luzu na tylnym kole (stawiasz moto na centralnej nóżce i ruszamy dwoma rękami czynię ma luzu) -żadnych wycieków Powinien palić od jednego strzała Czy kontrolka ABS gaśnie po kilku metrach od ruszenia. Jeśli nie to koszt naprawy kilka tyś zł. Nowa pompa około 8 koła. W modelu od 2003 roku hamulce są pół zintegrowane. Niech cię nie zmyli przechylanie motocykla na prawo. Tak ma być Głośny strzał przy włączeniu jedynki to właśnie pompa ABSu Reszta jak w innych motocyklach. 2 świece czy jedna nie ma znaczenia (tutaj są dwie) to tylko poprawia normę spalania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
jeżeli ma ABS to będzie to I-ABS ja bym tego nie kupił... poza tym ten model nie miał niczego na co szczególnie można by zwracać uwagę.. oglądaj jak każdy inny motocykl, gdzie zazwyczaj bezwypadkowy = przebieg > 100.000km, powypadkowy ok 30-60.000km, ewentualnie anglik bezwypadkowy może mieć < 60.000km
![]() i jeszcze jedno, R1100 i R1150 zawsze nagrzej do 6 kreski i dopiero oceniaj pracę silnika, jak jest cicho to będzie dobrze jak stuka to szukaj innej sztuki, przy takiej temp. wciśnij sprzęgło na luzie nie powinno być żadnego stukania, a jak stuka to nie daj sobie wmówić, że to sprzęgło, dobrze gdybyś miał możliwość sprawdzenia ciśnienia oleju bo te motocykle nie gasną przy wywrotce i zdarza się, że łapie już większy luz na panewkach po kilku takich glebach ze spóźnionym wyłączeniem ręcznie silnika Pozdr, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
|
![]() Cytat:
![]() Tylko brac ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Kontrolka abs nie zgasnie jak masz slaby akumulator. Kontrolki abs będą mrugac przemiennie zamiast jednoczesnie. Ja sie z tego cieszę. Okazja do urwania kilkuset euro za zepsuty abs, choc niemiec zarzeka sie ze dwa miesiace bylo wszystko ok.Fakt pozostaje faktem. Na tylnym kole nie bedzie luzu na boki , no chyba ze juz lozysk nie ma. Luzy na lozyskach maja byc prawidlowo zdystansowane i wcale nie jest to proste. Wystepuje natomiast spory luz przekladni. Lekkie puk podczas ruszania. Ma prawo nie zapalic od jednego strzala, i porzadnie zakopcic przy rozruchu. Zwykle jak jest na bocznej stopce. Jak ktos ma mniejszy budżet, to lepiej do rocznika 2003 z jedną świecą i zwyklymi niezintegrowanymi hamulcami Przed zakupem bylo popytac na forum bmw lub w serwisie , nie na forum at Gzie jest kilka bmw na krzyż Pięta achillesowa sa uszczelniacze dyfra i od sprzegla. Wymiana przy 60 tys niezaleznie od tego czy suche czy cieknie, by nie padlo gdzies na wypizdowie, Choc moze wytrzymac przebieg duzo dłuższy Nie sa to duze koszta, ale moga zniszczyć lozysko czy zaoleic tarcze sprzegla Czy ktos z forum zatarl silnik przy glebie choc silnik afry tez jest na panewkach
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 09.11.2014 o 11:03 |
|
![]() |
![]() |