Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.11.2014, 12:32   #11
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,907
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 14 godz 52 min 19 s
Domyślnie

Redrobo, u mnie tez sa oringi i do konca trzymaja. Problemem jest tylnia zebatka. Lancuch i zebatki co zalozylem mialy nalatane 10 tys + 25 tys czyni 35tys. to moja maxymalna granica, pozniej tylnia zebatka robi sie okragla.

Ja uzywam zgodnie z przeznaczeniem. Zrobma maly test. Wezmy dwa te same auta, spuscimy olej ze skrzyni biegow. Ja pojade bez oleju a Ty nalejesz oleju z piaskiem do skrzyni i zobaczymy ile ujedziemy

Jorge, fajny patent znalazles. Kumal ogolnie o czym tam pisza, ale chetnie posluchalbym specjalsty od angieslkiego coby to w punktach zalapal.

Dubel, ja uzywam motura jako konia codziennego i to mnie sie najbardziej liczy i w tym celu nabylem afryke. Tak, mam wszystko oryginalne, lozyska w kolach (na zebatce tylko wymienilem) tarcze hamilcowe (ale juz sie koncza) i reszte. Uszczelniaczy w widlach tez nigdy nie wymienialem, podejrzewam ze sa oryginalne. Wiec gdzie tu bajki robie?

UWAGA: nikogo nie namawiam do uzytkowania moto tak jak ja

Killjoy, tak, ten piasek na lancuchu pomaga w smarowaniu i dodaje mocy
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.

Ostatnio edytowane przez fassi : 06.11.2014 o 12:36
fassi jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.