Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.11.2014, 10:50   #1
ferdek
 
ferdek's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,443
Motocykl: Honda Africa Single
ferdek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 dni 14 godz 57 min 6 s
Domyślnie

Ciężko Wam dogodzić, oj ciężko. Wszyscy narzekacie, że nie robi się już turystycznych enduro, że współczesne motocykle są za duże, za ciężkie, mają niepotrzebnie wielkie silniki z mocą grubo ponad 100KM, małe koła, słabe zawieszenie praktycznie szosowe, kosztują po 60 tys. zł. I nagle pojawia się firma ze sprzętem, który ma stosunek mocy do masy lepszy niż afra, zawiechę marzocchi, heble brembo, osłony silnika i chłodnicy, duży bak pozwalający przejechać do 400km, turystyczne siedzenie, a do tego waży na sucho raptem 130kg. Czego chcieć więcej? Jeśli będzie kosztował rzeczywiście koło 30 tys zł, to będzie fajną propozycją, i praktycznie bez konkurencji.
Wiadomo, że dopiero za jakiś czas będzie można powiedzieć cokolwiek na temat jakości, awaryjności sprzętu, ale suche dane wyglądają bardzo zachęcająco.
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."
ferdek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.11.2014, 11:38   #2
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 38 s
Domyślnie

Ja również kibicuję temu sprzętowi ale mam już parę wiosen na karku i życie mnie nauczyło aby z pewną dozą ostrożności podchodzić do każdej rewelacji. Dane "katalogowe" wyglądają fajnie. Testerzy jednak dostrzegli pewne niedoróbki i dlaczego o nich nie mówić?
Oprócz słabej subframe, zauważyli też źle spasowaną, trzeszczącą i mocno drgającą owiewkę, czy twarde przednie zawieszenie. Na razie to drobiazgi ale przecież nikt jeszcze nie wykonał testu długodystansowego tej maszyny. Obawy budzi też ograniczona siec serwisowa. Owszem silnik BMW/Kymco ale trochę pomotany więc chyba nie identyczny jak ten w BMW G450. Zresztą silnik to nie wszystko. Do tego ewentualne naprawy gwarancyjne, a ile będzie ASO w PL? Jedna, dwie? No i cena. Znana jest już w USA, 12000 USD, a w podobnej cenie mają tam KTM-a 690, który jest tylko 10kg cięższy i dla wielu stanowi lepszą alternatywę.
Jest szansa, że w Europie będzie GP450 będzie tańszy o ok 20% bo odpada część danin podatkowych.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.11.2014, 11:40   #3
Jac
 
Jac's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
Jac jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
Domyślnie

Skąd wzięła się tutaj cena ~30kPLN? Przecież na stronie jest "recommended retail price = 7,995GBP, czyli lekko mniej niż 43kPLN? Taka cena jednak już robi różnicę...
pzdr
Jac
Jac jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.