|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() jeżeli ma sensowny subframe, to spokojnie zabierze i ze 120 L bagażu na pokład. znów przeładowywanie małego i lekkiego moto jest pomysłem z czapy... jak mój chłopski rozum.. to tak 60L-80L maks to powinno wozić... a kg raczej nie wiecej niż 20
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]()
Podobno subframe ma słaby, aluminiowy. Pierwsi testerzy wskazują, to jako największą wadę.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
XCH tez mial,ale zatroszczono sie o to i mozesz slonia przyczepic,nic sie nie stanie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]()
Przytaczam tylko opinie testerów, wg. nich nie budzi zaufania.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
![]() |
![]() |