![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdynia teraz
Posty: 3,456
Motocykl: kryzys.
Przebieg: 48 lat
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 7 godz 27 min 10 s
|
![]()
Ale ja nigdy nie miałem takich objawów rozładowanego aku. Zawsze było to kilka obrotów rozrusznika... coraz wolniej.. coooraaaz wooolniej..... ale nigdy takie pykanie stycznika, pykanie? to całkiem głośne stukanie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
A jak to coraz wolniej=0 to co się działo? Kiedyś się musi rozładować.
Uwierz, to standardowa sprawa i najczęściej oznacza to co wyżej opisane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: wieś
Posty: 530
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 5 dni 3 godz 56 min 21 s
|
![]()
Jeśli aku sprawne to sprawdź czy kabel masowy jest dobrze przykręcony. Miałem takie czary w deerce jak się poluzował.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Autobanned.
![]() |
![]()
2 razy padlw yuasa mi bez oznakowo.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |