Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.10.2014, 14:38   #8
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
A wszystkie wymagania co do nowej afryki spełnia 690
Jak nie będzie fałki to może być i singiel
Ciągle nikt mnie nie uswiadomil. Po co fałka i dlaczego ludzie tak to lubia? Rozumiem walory estetyczne. Charakterystyke i dzwiek mozna zrobic identyczną z R2 ze zmianą kąta wykorbienia.

Bardzo lubie V w silnikach przemyslowych ze wzgledu na zwarta budowe i latwy dostep podczas naprawy.

W silniku motocyklowym to wiecej walkow i lancuchow rozrzadu, złe chlodzenie, skomplikowany serwis - niech mnie ktos przekona
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.