Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.10.2014, 14:12   #1
redrobo
 
redrobo's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,655
Motocykl: ktm 640 adventure
redrobo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 0
Domyślnie

Myku, te nowe adventury z KATEEMA to przerosniete motocykle na asfalt, ostania w miare konstrukcja to 990R, ale to juz ustalilismy wczesniej, a takze to ze idealem byloby max 100 koni i max 1000cm no i 180kg
redrobo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 14:19   #2
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
Domyślnie

Proponuje rozszerzyc horyzonty.KTM robil 990R,robi 1190 Adv R ale robi rowniez 1290 Mega Adv czy jak mu tam .Dlaczego patrzycie tylko na jeden Segment?To troche dziwne.Czy ta Firma ma tylko robic w segmencie Hard Havy Mega Reiseenduro?To troche glupie i nielogiczne.Wypuscil uniwersalne 1190 Adv,ktore mam.1190 Adv R z przeznaczeniem na turystyke bardziej Off niz On,ktore bede miec.I wypuscil mega zajebistego turystyka On 1290,ktorego nie potrzebuje,wiec nie bede miec.Powinnismy sie z tego cieszyc,jako posiadaczetej marki
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 14:25   #3
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Honda wypuściła w ubiegłym roku cywilne enduro CRF 250 L
Nie ma dużo koni, ale jest bardzo wdzięczne do jazdy i serwis co 12000 km
To jest prawdziwa wyprawówka na lekko i spokojnie. Dunia jest zachwycona.
https://www.google.pl/search?q=crf25...px%3B755%3B385

Czekamy na większego brata
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 16:45   #4
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Honda wypuściła w ubiegłym roku cywilne enduro CRF 250 L
Nie ma dużo koni, ale jest bardzo wdzięczne do jazdy i serwis co 12000 km
To jest prawdziwa wyprawówka na lekko i spokojnie.
I waży więcej niż KTM 690...
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 17:10   #5
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Owszem ,5 kg, i co z tego? Gdyby zamienić wydech na lekki bez katalizatora ,pewnie masy by były równe- ale nie o to chodzi.Pali poniżej 3 l, niezawodny ,spokojny osiołek. Wymiana oleju w ktm 690 co 5 tys a tu co 12 tyś...To zupełnie inne motocykle. Nie do porównania. 690 to raczej do XR650 R bym porównywał...
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 17:24   #6
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Owszem ,5 kg, i co z tego? Gdyby zamienić wydech na lekki bez katalizatora ,pewnie masy by były równe- ale nie o to chodzi.Pali poniżej 3 l, niezawodny ,spokojny osiołek. Wymiana oleju w ktm 690 co 5 tys a tu co 12 tyś...To zupełnie inne motocykle. Nie do porównania. 690 to raczej do XR650 R bym porównywał...
Nie zrozum mnie, źle. Mi się ta mała Honda nawet podoba, ba nawet czekałem na jej premierę ale waga mnie rozczarowała. Miałem wtedy jej poprzedniczkę XR250L, ważyła o 30kg (!) mniej i też była niezawodna, wymiana oleju co prawda co 5 kkm ale to dziecinnie prosta operacja.
Kiedyś już przytaczałem tu link to strony gościa który taką małą Hondą przejechał 78 000 km podczas jednej wyprawy bez większych napraw.

P.S.
W moim 690 wymiana oleju co 7500 km w nowszych już co 10000 km.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.

Ostatnio edytowane przez Louis : 30.10.2014 o 17:32
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 17:32   #7
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Louis Zobacz post
I waży więcej niż KTM 690...
Lui

nie siej herezji

Podaj może źródła które podają że ta mała honda waży więcej niż średni kat bo coś nie bardzo chce mi sie w to wierzyć
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 17:40   #8
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
Domyślnie

Niestety to prawda ale mała Honda waży zaledwie o 1-2kg więcej jednak różnica pojemności jest porażająca. Rzuciłem tu 690 dla przykładu ale po drodze jest cała masa motocykli w przedziale od 400 do 650 cm, które są lżejsze. Nie rozumiem dlaczego 250 jest taka ciężka, 144kg z płynami. Oczywiście pali mniej od KTM-a ale zasięg na zbiorniku już podobny bo Honda ma zaledwie 7,7l paliwa. Natomiast prędkość podróżna, zdolności terenowe i fun, to dwie różne bajki.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.

Ostatnio edytowane przez Louis : 30.10.2014 o 17:43
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 17:44   #9
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Taki standart podaje Honda.
Czyli z wodą, olejem, pewnie z Aq i zalany bak pod korek

A Ktm skoro o nim mowa jak mierzy swoje motki..?

Może tu siedzi szczegół..

250 hondy pewnie waży sucha ok 130kg. Nie sądze by 690 ważyła mniej..
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.10.2014, 21:24   #10
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Louis Zobacz post
Niestety to prawda ale mała Honda waży zaledwie o 1-2kg więcej jednak różnica pojemności jest porażająca. Rzuciłem tu 690 dla przykładu ale po drodze jest cała masa motocykli w przedziale od 400 do 650 cm, które są lżejsze. Nie rozumiem dlaczego 250 jest taka ciężka, 144kg z płynami. Oczywiście pali mniej od KTM-a ale zasięg na zbiorniku już podobny bo Honda ma zaledwie 7,7l paliwa. Natomiast prędkość podróżna, zdolności terenowe i fun, to dwie różne bajki.
Mała Honda to nie motek dla 100 kg faceta do śmigania po wydmach. Ale dla kobiety taki bezobsługowy motek to skarb....Dla kogoś ,kto nie chce latać ale jeździć to znakomita , ekonomiczna maszyna.. I kosztowała nowa 16 tyś...Kata 690 już nie będzie , ta Hondka dalej bedzie sobie brykać...
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.