| 
			
			 | 
		#451 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() "We had plans to go first to Moto2 somehow and grow maybe in smaller steps, but it doesn’t make a lot of sense to build a KTM with a Honda engine inside so it would never be a real KTM. So we decided to make the big jump and go into MotoGP. We are already very busy with this and we are trying everything to get ready for 2017." 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#452 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			it would never be a real KTM
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#453 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 1 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a nie wiem o czym tu dyskusja, co te motocykle maja z rzeczywistoscia wspolnego? naklejke? ale mniejsza o to. dobrze, ze czesc z Was uwaza konstrukcje KTM za idealna podstawe w sensie zawieszenia, ramy, ukladu hamulcowego itd... no fakt nie ma tam silnika HONDY... nie zmienia to faktu, ze KTM robi rewolucje, ma najwiekszy rozwoj, podbija rynek, przejmuje klientow 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Ale poczekajmy jeszcze te pare dni... na serio chcialbym by HONDA cos dobrego pokazala, cos co przejmie czesc swietnej historii XRV. i nie bedzie ociezalym skuterem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#454 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dokładnie jestem tego samego zdania!.. kibicuję każdemu kolejnemy motocyklowi w gatunku ADV, a im lepszy tym lepiej! 
		
		
		
		
		
		
			mam jednak wiele obaw patrząc na najnowsze produkcje hondy!  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#455 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Spokojnie,wszystkie sygnały mówią, że będzie to maszynka o charakterze enduro...Po latach nieobecności Honda wróciła na Dakar. Motory się sprawują znakomicie i tylko geniusz Comy odbiera im dominującą pozycję... CRF 450 rally jest podobno szybsza od KTM Comy. Dojeżdża do mety :-)) 
		
		
		
		
		
		
		
	Tyle inwestycji Hondy to według mnie atak na pozycję KTM-a na tym rynku, i Africa będzie tylko jednym z nowych motorów enduro. I dobrze. Gdzie dwóch się bije tam my skorzystamy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#456 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			... miewam odmienne zdanie..  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#457 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Popatrz na to inaczej. 
		
		
		
		
		
		
			To tak naprawdę klienci decydują o kierunku produkcji. Jeśli by danego modelu nie kupowali to i firmy by ich nie produkowały. Ja bym się zastanowił raczej nad modelem psychologicznym współczesnych odbiorców. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#458 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie zgadzam się z tym. Np. nie widziałem nowego crosturera, ani ST a wiem że w moim 80tyś. Sączu są dwa nowe GSy a dużego nowego kata widuje co najmniej raz w tyg.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#459 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to jak to w końcu jest, Honda robi to, czego oczekują klienci czy jednak nie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#460 | |
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale ta Honda co wstawiłeś wydaje się zajebista!!!!!! Zajebisty kibel ![]() Owszem - motocyklem ADV robię 2 wyjazdy w roku, na CRF robie 3 wyjazdy w miesiącu, a "kiblem" zasuwam dzień - w dzień, wczoraj, dziś i jutro, cisnąc w korkach i tracąc przyczepność na zamarzniętych kałużach. Mój moto na co dzień powinien mieć: automatyczny napęd, dobre prowadzenie, wąski w talii, zwrotny, dobre przyśpieszenie do 120, ale płynne, grzane manetki, dobrą osłonę od wiatru i przydał by się ABS oraz kontrola trakcji bo na śniegu i lodzie... i fajnie żeby nie palił zbyt dużo, bo latając co dziennie bardziej czuć spalanie w portfelu niż robiąc ADV 2 razy w roku... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |