![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,908
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 15 godz 25 min 42 s
|
![]()
Ramoneza, jak zawory i gumki zrobiles, i pierscienie i cylindry i tloki i od poczatku zre Ci olej, to ja stawiam na zle zalozony pierscien zgarniajacy olej. Mozna go zle zalozyc (ma oznaczenia) i dlatego te ogromne ilosci oleju tam walsnie Ida. Przez gumki na zaworach nie daloby rade tej ilosci. Tak wiec podnies cylinder na szpilkach nie wyciagajac silnika z ramy i oblookaj pierscien zgarniajacy.
Pozatym niewiem co chciales sprawdzic zalewajac komory zaworowe. Nieszczelnosc zaworu nie powoduje zuzycia oleju.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |