Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.04.2008, 13:05   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Jesli jedna moze byc dziurawa - to po co jest? Jako zapas?
Szczerze mówiąc nie wiem- kupiłem pompę, membranka była spękana(dziurawa) wiec podmieniłem je miejscami i śmigała. Zastanawia mnie ciągle dlaczego tam w górach siadła... Popka podciśnieniowa nie ma dużej siły tłoczenia - jak robiłem próby to dźwigała paliwo w rurce na jakieś 40 cm do góry- nie miała siły z powrotem do baku je przepompować przez korek wlewu- za wysoko. Może ma to jakiś związek z wysokością n.p.m ? Na 100% rurka od podciśnienia nie miała jakiegoś zagięcia/ załamania, nie zrobiła sie miękka , elastyczna od temperatury i nie zaczęła pracować? Dziurka w kroćcu ssącym (wyprowadzenie podciśnienia) ma wystarczającą średnicę? Musiało coś sie wydarzyć co spowodowało spadek wydajności......... Jak zanabęde pompe podciśnieniową sobie na zapas (poprzednia poszła z rd03) to zrobię doświadczenie z wydajnością pompy przy zalewaniu paliwa do przewodu kroćca ssącego.........
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.04.2008, 14:53   #2
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak
Może ma to jakiś związek z wysokością n.p.m ?
Nie, przerywala zarowno nisko jak i wysoko. Bardzo wysoko wogole nie dojechała.

Cytat:
Napisał motormaniak
Na 100% rurka od podciśnienia nie miała jakiegoś zagięcia/ załamania, nie zrobiła sie miękka , elastyczna od temperatury i nie zaczęła pracować?
wszystkie przewody orginalne, dosć sztywne, nic nie zagiete.


Cytat:
Napisał motormaniak
Dziurka w kroćcu ssącym (wyprowadzenie podciśnienia) ma wystarczającą średnicę? Musiało coś sie wydarzyć co spowodowało spadek wydajności.........
4000 przebiegu wczesniej po Polsce, wiec raczej srednice były ok...


Cytat:
Napisał motormaniak
Jak zanabęde pompe podciśnieniową sobie na zapas (poprzednia poszła z rd03) to zrobię doświadczenie z wydajnością pompy przy zalewaniu paliwa do przewodu kroćca ssącego.........
moge zalac membrane benzyną do pelna i zobaczymy co sie stanie....
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.