|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Pewnie kwestia gustu. Jak dla mnie linia i malowanie RD bije na glowe Tenere - klockowata/nudne malowanie.
Nie gotujcie sie, kazdy ma swoje zdanie. Ale na FAT nie oczekuj radykalnie innej opinii ![]() ![]() Oczywiscie bardzo podoba mie sie dynamika silnika, liniowy uklad cylindrow, swietne rozwiazanie chlodzenia, rozkladu masy oraz zawias.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 18.09.2014 o 23:31 Powód: Slodzi Tenerowcom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
To ze zdjęcia saggatica to jest trójka a nie transalp. To znaczy trójka ubrana w bak i boczki trampka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
nei wiem nie specjalnie wiem co miałeś.na myśli dlatego pytam... jak rozumeim malowanie RD to malowanie Dakarowe, tak..?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Potwierdzają że zostanie zaprezentowana na EICMA . Sprzedaż ruszy w kwietniu 2015 roku , litr pojemności , 100 KM , 200 kg zalana , 12000 eurasów cena wyjściowa , nowy silnik , który nie ma nic wspólnego z 750-tka montowaną w Integra i NC 750X , tak jak przypuszczano . Pewnie warto się wybrać dotknąć do Milano .
Więcej informacji na str. 13 tu : http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-167.pdf
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |