![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Tourmax to nie żaden oryginał, a zwyczajny zamiennik produkowany HGW gdzie. O ile wymiary korpusu są z reguły takie same względem oryginału, o tyle bebechy mogą już znacznie od nich odbiegać, a co partia to wszystko jest inne. Poniżej na przykładzie zaworka z XT600, który jest całkowicie rozbieralny
![]() ![]() ![]() Jak się łatwo domyślić, niższa sprężynka (i słabsza) + niższy tłoczek wewnętrzny daje w efekcie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Różnica w tym konkretnym przypadku była tak duża, że gaźnik totalnie zalewało, a korekcja dogięcia blaszki na pływaku wyglądała komicznie, bo odgięcie było na dobre 30° od pozostałej części pływaka. W ten sposób powstał MIX ![]() ![]() czyli obudowa tourmax, bebechy oryginał. Niestety w drugim motocyklu miałem już jakiś chiński zaworek i mix nie wchodził w grę ![]() Krótko mówiąc: Ma być dobrze? Ma być oryginał! Ostatnio edytowane przez ArturS : 18.09.2014 o 08:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? | Olek | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 01.02.2012 21:26 |
Zaworki, odpowietrzniki lag 07a | raf | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 23.05.2011 19:40 |