![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]()
jaja sobie robisz...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ewidentnie
![]() Moim zdaniem czy to bedzie cisnienie 2bar czy 1,9 czy tez 2,1 nie ma istotnego znaczenia. To nie plastic RR, R1 z piecem 250KM
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w oponach | Dominicus | Hamulce, kola, opony | 5 | 27.08.2013 11:28 |
patent na niskie ciśnienie w oponach | Wojtek_K | Wszystko dla Afryki | 2 | 04.02.2013 11:57 |
kompendium subiektywnych ocen o oponach | graphia | Hamulce, kola, opony | 7 | 28.04.2009 14:08 |