|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 7,582
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 22 min 34 s
|
Ja mysle ze dobry test, bo kryteria sa wspolne dla wszystkich motocykli.
1. koszt jazdy/km , max 25pkt - kazdy motocykl z testu potrzebuje opony, klocki i inne materialy eksploatacyjne. 2. spalanie l/km , max 5pkt - kazdy motocykl jedzie na paliwo 3. utrata wartosci pojazdu w %, max 10pkt - rynkowa wartosc mozna okreslic 4. wizyty w warsztacie/awarie , max 30pkt - tego nie trzeba tlumaczyc 5. zuzycie, stan motocykla , max 30pkt - rdza, pekajace gumy, siedzenie, matowienie lakieru. Z tego co przelecialem to testy byly robione dla wszystkich moto na szosie w podobnych warunkach i w lecie przez ostatnie 5 lat. 50000km to juz fajny przebieg, dla niektorych motocykli to juz poczatek konca ![]() Sa porownywane czyste liczby a nie uczucie typu: fajna zawiecha, przyspieszenie, zajebistsc. I nie wystepuje zdanie: z tych wszystkich motocykli beemka nie prowadzi we wszystkich kategoriach, ale uczucie jazdy na niej zmusza nas do postawienia jej na 1szym miejscu ![]() A czy ten test zostal rzeczywiscie przeprowadzony rzetelnie to juz calkiem inna sprawa... A to pokazala honda dzis we frankfurcie ![]() ![]() reszta tu: http://www.honda.de/specials/mc/intermot2014/honda.php ale jest nadzieja!! Nowa CRF 1000 ma byc pokazana w Milanie w 2015
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Ostatnio edytowane przez fassi : 10.09.2014 o 22:43 |
|
|
|