| 
			
			 | 
		#51 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 160
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Nie znalazłem też w filmie informacji, że zawieszenie nie było w tym DR dostrojone np. przez wymienione sitka (ale przyznaję się, że nie oglądałem dokładnie) :-)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A gdyby do tego dolozyc LC4 620/640 do porownania? Waga podobna. Zawiecha lepsza, a za 2tys. Eur. juz mozna cos wyrwac. Remont pewnie drozszy. 
		
		
		
		
		
		
		
	Kamyk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   I te bestie wymagają skrupulatnego serwisu. Przy kwocie która tu jest przeznaczona na zakup też największe prawdopodobieństwo trafienia na minę. To tak ze swoich doświadczeń.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po dwóch latach użytkowania DR 650 SE stwierdziłem, że oryginalny zawias jak na moje potrzeby wystarcza. Dołożyłem tylko koreczki odpowietrzające do przednich lag i czasami napuszczę lub spuszczę powietrza. Z tył wsadziłem o 5 kN twardszą sprężynę.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Na moje emeryckie kulanie po szuterkach i błotkach jest ok, a do imprez hard off to lepiej kupić coś bardziej hard o wadze 100 kg. Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 10.09.2014 o 10:43  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Sa dwa powody dlaczego tkwimy przy Afrykach i DR kach...Jeden to finansowy na pewno. Zaś drugi to prostota konstrukcji i niezawodność. Motor, który się używa do ciorania, topienia,juczenia nie może wywoływać drżenia serca bo coś sie urwało, przytarło, czy pogięło...To zabije radość z jazdy.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a ja po 10 ciu latach wróciłem do emeryckiej TT 600 E. 
		
		
		
			Nie ma problemu z kupieniem 23 L zbiornik, prosty w obsłudze i naprawie W oryginale już wystarczający zawiech do turystyki i koło komina. Uważam ,że lepsza propozycja od DR650se czy xt 600 święte słowa Puszka " Zaś drugi to prostota konstrukcji i niezawodność. Motor, który się używa do ciorania, topienia,juczenia nie może wywoływać drżenia serca bo coś sie urwało, przytarło, czy pogięło...To zabije radość z jazdy. Mając wychuchanego KTM 625 SXC jakoś szkoda mi go było.,... 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 12.09.2014 o 11:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No taki mi sie tez podoba  
		
		
		
		
		
		
		
	  Szukam tez cos takiego bo nadal nie sprecyzowalem poszukiwan ![]() Kamyk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Franz, zawiech z przodu oryginalny TT-E, czy już S?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jaka różnica? Bo właśnie różne te zawiasy i cholera wie który lepszy, a trafiłaby sie jaka zgruzowana TTtka za mały piniondz to może i sam bym zanabył do zimowego grzebania.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oba są kayaba Japan. S -ka ma lepszy do enduro bo skok coś 320 a E 270  
		
		
		
		
		
		
			Nowsze TT 600 R / RE włoskie Paoli czy jakoś tak o podobnych skokach. Kayaby ponoć lepsze . Zgruzowanych ttE - tek na allegro nie brakuje. Gorzej z tymi dobrymi .Tych za wiele nie jest. Najmłodsze mają 16 lat... Re skończona produkcja w 2005 ,a R 2003 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |