Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.06.2014, 15:11   #1
maziek


Zarejestrowany: Jun 2014
Posty: 3
Motocykl: RD03
maziek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 11 min 20 s
Domyślnie

Witam wszystkich.

Mam dokładnie ten sam problem, tylko, że zaczyna się od 50km/h poźniej przerwa i od 70 od nowa.. Nawet zaczęło się tak samo jak u autora, 1kkm po wymianie napędu..

Wymieniłem wszystkie łożyska w kołach, ślimak prędkościomierza.. i bez zmian, wyje aż przykro jeździć na czymś takim.

Wałek zdawczy nie ma luzów, ale jeśli to te łożysko to chyba się wzruszę..

Szycha, dobry człowieku, powiedz coś więcej, jakie miałeś dokładnie objawy, ile z tym jeździłeś, co zrobiłeś itd. Fenks.

Ostatnio edytowane przez maziek : 17.06.2014 o 15:13
maziek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.06.2014, 20:00   #2
pióro


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 232
Motocykl: RD07a
pióro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 31 min 56 s
Domyślnie a

nawiązując do innych postów : olej jest wszystko działa, a nie działa. Byłem u moich serwisantów (robię u nich motor od 2008 i wiem, że są dobrzy). Zagwozdka, a wymienić wszystko to trochę za drogo i efekt nie znany. Mam to nie wiem ze 2 tygodnie, przynajmniej tak zauważyłem. Póki co i tak muszę założyć ślizgacz. Może linkę wypiąć, a może napęd zmienię lub opony, ale to jak się styrają. Może rzeczywiście wymiana tej zębatki zaszkodziła, nie mam wycieku na uszczelniaczu wałka, więc może i środek jest ok. Za dużo może. Trochę mnie kolega zasmucił, że jeździ z tym dwa lata. Myślałem, że jak coś to się szybciej coś tak zepsuje że 100% będzie wiadomo, a tak co tylko tyle że Afryka niezniszczalną jest Dzięki za pomoc mam nadzieję że wyjaśni się to prędzej niż później
__________________
Jak twardy jest Twój sprzęt...?
pióro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.06.2014, 00:23   #3
Szycha


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Wałcz
Posty: 146
Motocykl: RD07
Przebieg: 59000
Szycha jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 34 min 5 s
Domyślnie

Najpierw standardowe spokojnie ruszanie spod świateł to jeszcze jest spokój. W momencie kiedy dosyć energicznie nabierał prędkości, przygotowując się do wbicia dwójki zaczynało się coś "przycierać", szumieć. Od jakichś właśnie siedmiu dych już tego nie słychać - wszystkie inne dźwięki zagłuszają, czy to powietrze, opony, itp. U mnie to już sieka była, złapałem za wałek a on luźny. Szczęście jedyne, że nic do silnika nie wpadło, chociaż trochę opiłków i tak ze środka powyciągałem. Ogólnie łożysko pada jak ktoś jeździ na za mocno naciągniętym łańcuchu. Ludzie naciągają łańcuch, a potem wsiadają no motocykl i nie ogarniają, że łańcuch jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności jest sztywny jak pręt. U mnie to było niedługo po zakupie. Całkiem fajną afrę kupiłem, tak później myślałem, że gościu sprzedał, bo coś mu tam nie tak słychać było pewnie i się przestraszył. Wymiana łożyska to oczywiście rozpołowienie silnika. Jest rant, na którym to łożysko się opiera. Nie da rady wyciągnąć go od zewnątrz. Z tego co pamiętam, to niestandardowe łożysko było. Przed włożeniem go w karter proponuję wrzucić łożysko dzień wcześniej do zamrażarki. Poważnie - ręką go włożyłem. W Hondzie zamawiałem. Nie wiem jak jest w RD03.
Pozdrowionka.
Szycha jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.