![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Poznań
Posty: 80
Motocykl: RD07
Przebieg: za mały
![]() Online: 3 dni 21 godz 41 min 28 s
|
![]() Dzieki. Obecny k60 przód mi sie mocno poząbkował i boje sie podobnej sytuacji po paru tysiącach na asfalcie jak bede wracał. Moze sie tak stało dlatego ze dużo po mieście jeździłem. Skoro jeździłeś na wyprawy na nich i to jeszcze z pasażerem to chyba niem mam sie czego bać ![]()
__________________
http://www.nbarchitects.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Odowiednie cisnienie w oponie + brak gwaltownych hamowan przodem i powinna wytrzymac duzo, duzo. Jazda po miescie to praktycznie przyspieszanie i hamowanie non stop co w znacznym stopniu przyspiesza zuzycie opon. Ja byle bardzo zadowolony z tych opon i na pewno jeszcze do nich wroce. Pare osob przekonalem do nich i nie slyszalem krytyki wiec w moich pogladach chyba nie jestem osamotniony.
Pozdro |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |
Cintinental Escape tył moja opinia | yakuzsa | Hamulce, kola, opony | 9 | 20.06.2011 12:45 |