![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]()
Taka jest róznica miedzy kostkami a np anakami - wali się w zakręt. To normalne....Uwazajcie przy zmianie kostek na anaki bo moto może prosto pojechać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 332
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
|
![]()
"Taka jest róznica miedzy kostkami a np anakami - wali się w zakręt. To normalne....Uwazajcie przy zmianie kostek na anaki bo moto może prosto pojechać."
Chyba nie do końca zrozumiałem. Moto ma się walić w zakręt na szosowych oponach? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]()
Chodzi o to ile trzeba włozyć wysiłku w skręt. Na kostce motor łatwiej zakreca(przechyla sie) niż na anakach a tym bardziej szosowych gumach.Im więcej gumy przylega do asfaltu, tym stabilniejsze moto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
|
![]()
A coś tak banalnego, ciśnienie w oponach sprawdziłeś
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: WWL
Posty: 84
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 20 godz 48 min 29 s
|
![]() Cytat:
Potwierdzam, ja po założeniu Motaza na przód bardzo się zdziwiłem ![]() ![]() ![]() ![]() Ale tutaj autor chyba ma odwrotnie, na szosowej mu lepiej skręca ? ![]()
__________________
Impossibility is only one of the possibilities. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Mam to samo, przód anakee, tył (śliska) mitas e-08
Na małych prędkościach podczas ostrych skrętów (zawracanie, itp) jazdy motor ma tendencje do zwalania się, kierownica zacieśnia skręt. Bardziej należy kontrolować kierownicę i balans ciałem, nacisk na podnóżki. Przy normalnych prędkościach w zakrętach jest odwrotnie - trzeba trochę popracować żeby ładnie pojechać. Trzeba się nauczyć. Po kilku przekładkach człowiek się przyzwyczaja, i już nie zwraca na to uwagi. Ale fizyka jest bezwzględna.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 35
Motocykl: RD03
![]() Online: 15 godz 13 min 33 s
|
![]()
OK zatem muszę się po prostu nauczyć. Sprawdzę ciśnienie na testach przed wyprawą i wio na północ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 35
Motocykl: RD03
![]() Online: 15 godz 13 min 33 s
|
![]()
Jednak łożysko było do wymiany i jestlepiej. 2h temu wyjechałą mi babka i wleciałęm jej do tyłu kombi. Nic mi się nie stało ale Afra ma przesunięte 5cm w bok lampy i połamaną szybę oraz czaszę. Z uwagi na to, że jechałęm do Norwegii jestem troszkę sfrustrowany jednak postanowiłęm zabrać się za to i w poniedziałek dorwać inny prom na półwysep skandyunawski. Czy ktoś może mi polecić kogoś we wrocłąwiu kto pomoże mi z ponaciąganiem wszystkiego?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie lag przy odbiciu | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 100 | 23.06.2024 19:07 |
coś mi ściąga na lewo | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 09.12.2011 03:03 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |