![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
mam pytanie: a co to daje
![]() jak na mój gust wprowadza tylko brak stabilności pod nogami... czemu się mylę?
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Białystok
Posty: 39
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 7 godz 31 min 10 s
|
![]()
W lekkim enduro lub crossówce ma to sens. Zapewnia pełną płaszczyznę styku z podnóżkiem przy balansie ciałem przód-tył czy podczas dosiadu w zakręcie. Przy turystyku jest to moim zdaniem przerost formy. Przy Pivotach fajne jest to, że można pokombinować z przełożeniem podnóżków i ich mocowań prawa-lewa. Wysocy mogą w ten sposób podnóżki obniżyć o ok 1-1,5 cm oraz je przesunąć do tyłu o podobną wartość.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
PIVOT PEGZ do xrv | A.Twin | Wszystko dla Afryki | 1 | 25.04.2012 08:41 |
Pivot Pegz - opinie czy warto | zombi | Wszystko dla Afryki | 9 | 05.04.2010 14:19 |