![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Wielkapolska
Posty: 18
Motocykl: RD03
![]() Online: 11 godz 37 min 28 s
|
![]()
No to ja mam zagadkę. Aku jest zwykły tylko zamknięty, nie żaden żelowy. Wyciągam go po zimie naładować a on jest wsyśnięty. Znaczy wklęsłe ścianki. Myślałem że ścianko są twarde. Po naładowaniu go rozepchło i jest wydęty. Widział kto takie czary z mleka i o co kaman ? Bo ja nie banglam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Ja ma JMT od Rambo dopiero 3 sezon i narazie działa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 59 min 55 s
|
![]()
W paru wątkach na Forum przewija się, że akumulatory Unibat dają radę. Mógłby ktoś podrzucić oznaczenie modelu jaki pasował by do 07A? Dzięki
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
CBTX14-BS Proszzzzze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Idę sobie do garażu wyciągnąć aku, wszak od zakończenia sezonu nie miałem okazji go ładować. Pomyślałem sobie, że jednak na wszelki wypadek spróbuję odpalić. I jakie moje zdziwienie jak zagadała i normalnie do wiatraka sobie chodziła. Porobiłem kilka rundek i "przesmarowałem". Teraz ciekawostka RAFOWY licznik pokazywał:
- na odpaleniu 12 - bez świateł 14,2 - ze światłami 13,8 - światła + manetki 25%/50% 13,2 - światła + manetki 100% + długie + halogeny (czyli na max) - woltomierz zaczął się resetować - jak przy starcie - to normalne ![]() W ogóle przez ten miernik wymieniłem "zawczasu" regler na Japoński - bo wskazanie ujawnione na oryginale to ok. 11V.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
![]() |
![]()
Zamiast wyciągać zrób sobie przejażdżkę to i akumulator naładujesz ..... przyjemność gratis
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
akumulator w zimie | monkees | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 16.11.2012 08:18 |
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 21:47 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |