|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Katowice
Posty: 84
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 36 min 16 s
|
![]()
ja polecam nolana n 104 połowa ceny schubertha i shoeia i prawie niczym nie ustępuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A mógłbyś mi go opisać? Własne spostrzeżenia z użytkowania.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s
|
![]()
N104 - wentylacja mogła by być lepsza, poza tym nie narzekam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,363
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 43 min 29 s
|
![]()
Miałem C3 i małżonka jeszcze ma, ale próbuję się go pozbyć . Za podstawowe wady uważamy , oczywiście subiektywnie, wentylację , która jest gorsza niż w BMW system V, głośność , delikatność, fatalny serwis .
Teraz mam system VI evo i podejrzewam że w C3 pro wentylacja bedzie podobna jak VI evo , czytaj, subietywnie wydajna . Jak sprzedam ten C3 to dla małżonki będzie J1, może nie będzie spać w czasie jazdy , co w C3 było normą , albo jazda z otwartą szybą.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Posty: 46
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 3 godz 14 min 57 s
|
![]()
W czerwcu bedzie rok jak jeżdzę w Neotec-u. Nie mam porównania do innych, bo wczesniej miałem półotwarty HJC co miał 7 lat...
Blenda- ok, nie opadła, nie porysowała się, Pinlock - zmontowałem dopiero we wrześniu, nie opada, trzyma równo i jakbym go nie potraktował płynem do szyb dalej by nie parował. teraz paruje, ale na krawedzi dolnej i nie przeszkadza to w jeździe. Wentylacja - na tyle OK ze po sezonie nie prałem wysciólki, zawsze było mi przyjemnie, choć zawsze mam kominiarkę pod nim. W listopadzie była akcja czyszczenia w motoakcesoriach, ale nie polecam tych"specjalistów". szyba - bardzo prosty mechanizm do obsługi i demontażu. Szczeka - chodzi tez bez zarzutu, mimo to że pare razy zachaczyłem nią np przy otwieraniu bramy czy o motor przy pakowaniu. Instrukja też jasna i zrozumiała, jedyno co mnie wkurzyło to zewnętrzna powłoka, łatwo się rysyje, mogłem to jakims woskiem zabezpieczyc albo co.. Słuchawki douszne też nie przeszkadzają w wygodzie i się elegancko mieszczą. Zasadniczo - polecam. Jest to produkt dobrze zrobiony, dokładnie i estetycznie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Dzisiaj byłem przymierzyć kilka kasków. Na miejscu okazało się, że jest tylko Schuberth C3 i C3pro, oraz Shoei Neotec. Nolana N104 nie było, sprzedawca powiedział, że być może będzie w przyszłym tygodniu. Na pierwszy ogień poszedł C3 w rozmiarze L, ale był bardzo ciasny. Dla sprawdzenia wziąłem XL i okazał się za luźny. Trochę zgłupiałem i jeszcze raz przymierzyłem L. Niestety był dużo za ciasny. Pomyślałem, że dla porównania wezmę C3 Pro. Efekt był taki sam. Już wiem, że rozmiarówka Shubertha jest nie dla mnie. Cale szczęście, że pomierzyłem, bo już prawie byłem zdecydowany na zakup przez internet
![]() ![]() PS. Sprzedawca powiedział, że raczej Nolana 104 nie można porównywać do Shoei i Schubertha. Dowiedziałem się, że jest to również dobry kask, ale to nie ta półka. Sam nic nie mogę napisać, bo nie było go w sklepie. PS2. Powiedziałem o moim Caberg Duke i sprzedawca powiedział, że już inni klienci też narzekali na dużą głośność i inne wady. No to by było na tyle. Mam nadzieję, że wreszcie będę miał kask na kilka lat ![]() |
![]() |
![]() |