![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
No dobrze zgoda, pływają po morzu. Ale patrząc na nasze własne forumowe podwórko, zobaczmy ilu forumowiczów remontowało silniki w Afrykach, ilu narzeka, że biorą olej i rozważają remont silnika. Może na zachodzie i wyrzucają takie motocykle na śmietnik, ale przynajmniej nasz dealer Hondy mógłby zadbać o to żeby na magazynie jakieś tam części były. A przeglądając angielskie forum Afryki, też tam maja z tym problem. W Stanach zdaje sie Wiseco robi nadwymiarowe tłoki do NT650 (tam tuning tych silników osiągnął wysoki poziom), podobno da się to zaadoptować do Afryki, z tym, że kompresja trochę za duża i trzeba by było frezować co nie co, pojemność wzrośnie do 760 cm.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |