![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
|
![]()
Mam takowe gmole (ze siatka). Ktora strone chcesz na foto?
Gmole sa robione przez Ricky Cross z Wloch (zobacz sobie ich stronke, bo warto). Moim zdaniem podstawowa roznica pomiedzy nimi i cala reszta, to wlasnie te mocowania... ktore Holan zdaje sie "poprawil"... Przede wszystkim plaskowniki sa spawane do rurek pod katem 45 (?) zamiast 90 przez co pracuje znacznie wieksza powierzchnia, a nie tylko krawedz plaskownika przy rurce (skad slynne urywania sie gmoli od wibracji na autobanie). Po drugie rury sa na prawde po byku (choc nie nie pancerne, ale nie o to chodzi) wiec znowu sily rozkladaja sie lepiej. Przednie mocowania sa faktycznie ciasno-ciasno, ale u mnie nic nie dotyka. Z braku fachowego slownictwa okreslilbym to jako potezne klamy, ktore obejmuja rame powyzej mocowania oslony silnika i na wysokosci gornego zaczepu chlodnic. Znowu duza powierzchnia! Do tych klam przykrecone sa gmole. Na dole przez plaskowniki, na gorze przez tuleje-obejme, ktora zaciskana jest na rurach gmoli czterema srubami. Pomiedzy koncami rur powinno zostac pare cm odstepu. Taki jakby hamulec wytracajacy energie udezenia. Szczesliwie nie mialem i mam nadzieje nigdy sie nie przekonac o skutecznosci tych gmoli na szosie, ale kilka gleb podczas manewrowania i jedna garazowa <wstyyyyd!> nie pozostawily na nich sladu. No dobra, lakier sie odrapal. Po stronie negatywow, waza wyraznie wiecej niz Hepco. Polecam, za Niemcami z Motorrad, mocowanie z uzyciem podkladek, itp. z twardej gumy. Te wibracje sa jednak bardzo silne. Kiedys przez ciekawosc na autostradzie przy 130km/h dotknalem gmola reka i o malo nie wybilo mi kciuka. Powodzenia, samul |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Ja jestem BARDZO zadowolony!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
青年商會及台北縣警察局
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
|
![]()
[QUOTE=samul;35740]Mam takowe gmole (ze siatka). Ktora strone chcesz na foto?
potrzeba mocowania przy ramie okolice chłodnicy góra dół
__________________
RD07a, 非洲是最好的 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
[quote=chinol;35768]
Cytat:
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Tak, ale zdaje mi sie że obejmy zachaczają za mocowania chłodnicy takie wystające pierdolniki w poprzek ramy. Nie ZA RAMĘ moto.
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prostowanie gmoli | Maks_waw | Wszystko dla Afryki | 25 | 01.05.2010 21:53 |