![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 26 min 53 s
|
![]()
Powinno być z góry, aby w czasie ustawiania naciągu nie opadało samo (grawitacja działa). Podczas dokręcenie nie ma prawa się przesunąć, bo jest bolec oporowy. To tak z mechanicznego punktu widzenia, ale ja mogę się nie znać. Dodatkowo podczas ustawiania naciągu wstępnego łańcucha po dopchnięciu koła do przodu bolec oporowy dotyka do regulatora i nic się nie przesuwa. Gdyby założyć od dołu, to po lekkim poruszeniu niedokręconego koła regulator sam spada i roboto od nowa. No, ale co ja tam wiem.
Z drugiej strony, czy z góry, czy z dołu, ważne, żeby równo po obu stronach !!! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulacja zaworow | solo1972 | Regularne czynności serwisowe | 48 | 27.07.2019 17:33 |
Regulacja zaworów | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 126 | 29.11.2017 07:57 |
Regulacja łańcucha - ciekawostka | rakiet | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.03.2014 06:55 |