![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,915
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 20 godz 35 min 4 s
|
![]()
>> 50tyskm czasem więcej jak jest olejarka na stałe. <<
wyjatek potwierdza regule ![]() doswiadczenie z (nie)smarowaniem nauczylo mnie ze lepiej zelazo o zelazo lub zelazo o plastik niz pomiedzy tym piachu ze smarem nakleic i szlifowac a lancuch zawsze mi sie przewaznie konczy po 30tys zniszczeniem tylniej zebatki, na reszcie moznaby jeszcze pojezdzic
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Nysa/Reykjavik
Posty: 403
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 11 godz 41 min 2 s
|
![]()
Nic a nic nie smarujesz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy rok dla akumulatora to dużo? | chemik | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 21.04.2012 22:45 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |
Lancuch padl po 62.000km ! (dj1 test) | dj.1 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 17.06.2008 12:47 |